søndag den 9. januar 2011

:: Forbud imod plastikposer ::

Jeg læste forleden om flere landes gode initiativ om at forbyde gratis plastikposer. Desværre synes vores nuværende miljøminister ikke om et forbud.
Personligt har jeg gennem flere år brugt net til at handle i, jeg har altid et i tasken og frabeder mig også plastikposer, når jeg køber gaver, tøj, ect. Nogle butikker bruger papirsposer, som man selv kan sørge for bliver genbrugt.

Jeg søgte på emnet og fandt denne side, hvor man kan købe sig et net, men også få info om emnet.
Læg mærke til tælleren oppe i hjørnet - skræmmende!

www.greenstyle.dk

Flere danske designere og velgørenhedsorganisationer laver indkøbsnet, så man skal ikke tænke tilbage på de gamle blå kansas net, der er sket en del siden mormor var ung.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar