mandag den 24. januar 2011

:: Berlin ::

Jeg var i Berlin i sommer og havde denne blog i baghovedet, da jeg gik rundt dernede.
Her kommer lidt billeder og anbefalinger. Berlin er mekka for øko-elskere!
Man kan finde et kort i nogle butikker, som hedder Der Grüne Stadsplan. Kortet giver en oversigt over alle økobutikker; cafeer, modebutikker, wellness, helsekost'r und so weiter. Og så giver det rabat nogle steder, hvis man har kortet med i hånden.
Jeg fik bl.a. rabat på et par bukser fra Kuyichi i tøjbutikken Wertvoll / Marienburgerstr.

Udover alt det med øko, så var rejsen billig med dsb orange OG jeg så Frida Kahlo udstillingen.
Berlin er helt sikkert min by - sammen med mange andre...


: Jeg bliver glad allerede ved ankomsten :



: U bahn :


: Yellow Sunshine / Wienerstr. Vegaterisk og vegansk fast food :




: Vegetarisk Curry Wurst :



: Vegansk kage - den smagte fantastisk! :

: Man er vel på ferie - økokager fra bageren i LPG Biomarkt / Kollwitzstr. :

LPG er Europas største øko supermarked - de har alt!


: Karaoke :


: Suriya kanthi / Knaack str. Srilankansk mad (meget billigt):





: Fra badeværelset på hotellet :


: Eve & Adam´s / Rosa-Luxemburg Str. :





: Enten und Katzen / Winsstr. - Lækker cafe og deli :









Ingen kommentarer:

Send en kommentar