mandag den 19. juli 2010

:: Velkommen til Lou Lou’s økologiske blog! ::

:: Te med idé ::

Jeg fik ideen til denne blog på Santorini i Grækenland efter at have købt en økologisk te.
Ideen med bloggen er at skrive om økologi…økologisk mad og drikke, økologisk tøj, økologiske cremer, økologiske rejser - ja faktisk alt, hvad jeg kan komme i nærheden af der er økologisk.
Bloggen skal være inspiration til andre øko freaks og en guide ud i det økologiske marked. Som ikke at fornægte, er en kæmpe industri.

:: Tilbage til teen ::
Teen hedder KROCUS KOZANIS og blev købt i supermarkedet BIG. Den er fremstillet i Grækenland og jeg vælger at kalde den en græsk specialitet.
Teen indeholder økologisk appelsin, hibiscus, kanel og rød safran. Teen er ikke 100% økologisk, men overvejende og kommer med her fordi den er inspirationen til denne blog.
Teen er en god sommer te og egner sig godt som en varm drik på en varm sommerdag. Den smager frisk af appelsin. Jeg kan godt lide orangesmag og her kommer orangesmagen til sin ret, også i duften af teen. Kanelen smages kun svagt, hvilket jeg synes er en fordel, da en del økologiske teer indeholder kanel.
Teen har en flot rød farve pga. den røde safran, så sørg for at drikke den af en lys kop, så er der både noget for smags-, lugte og synssansen.

www.krocuskozanis.com

Ingen kommentarer:

Send en kommentar